System CRM

System CRM Planowanie i przeprowadzanie akcji marketingowych. Działania jako elementy akcji marketingowych. Budżet akcji marketingowych. Zestawienia działań dla pracowników realizujących. Sprawowanie opieki nad klientami. Segmenty klientów. Dostęp do kompleksowej informacji o kliencie: złożone oferty, budowy, faktury sprzedaży, faktury kosztów, działania.
Akcje marketingowe Planowanie oraz realizacja akcji marketingowych (kampanii reklamowych). Akcje marketingowe kierowane do klientów lub do osób kontaktowych. Określanie oraz kontrola budżetu akcji marketingowych. Każda akcja marketingowa składa się z działań skierowanych do klientów.

Szczegóły strony www.crm.progpol.com:

Podlinkuj stronę www.crm.progpol.com:

Odwiedziny robotów:

Odwiedziny yahoo 8 Odwiedziny msnbot 2 Odwiedziny googlebot 36

Zobacz podobne wpisy w tej kategorii:

  • Program Zarządzanie licencjami i infrastrukturą IT »

    Zarządzanie zasobami informatycznymi przedsiębiorstwa. Obsługuje inwentaryzację zasobów IT, licencji i urządzeń. Magazyn licencji dostarcza informacji o wykorzystanych i wolnych licencjach. Doskonale nadaje się jako narzędzie do przeprowadznia audytu ...

    Data dodania: 21 10 2010 · szczegóły wpisu »

  • SEO program »

    Na witrynie znajdują się narzędzia do reklamowania serwisów w internecie dzięki takim
    programom osiągniesz wysoki pozycje w wyszukiwarkach internetowych
    Na witrynie są narzędzia do katalogowania stron, reklamowania ich na czatach, forach,< ...

    Data dodania: 12 12 2010 · szczegóły wpisu »